tisdag 15 juni 2010

Linn, Nisse och Holger på Klubbmästerskap 13 juni 2010

Hej!
Jag heter Ming-Bear Ming-Bear Wind Of Change, kallas för "LINN"
Brorsan och Nisse och jag har varit på Chow Chow Ringens Klubbmästerskap
i Norberg tillsammans med 1o andra valpar. Domare var Yvette Fergusson, USA.
Jag var bäst tyckte domaren. BIS valp kallas det. Fint band och rosett fick jag.
Min matte heter Wiviann Holm Hedström. Foto Sara Axelsson.
Här är jag tillsammans med snygga killen Connerseur's Simply Red
som blev Bästa Hanvalp 6 - 9 månader.

Hej!

Jag heter Ming-Bear Midnight Jamsession, kallas för "Nisse".
Jag var näst bäst, BIS 2 Valp, och det får man ju vara nöjd med
på sin debut. Min handler är Suz', hon är min extramamma.

BIS 2 Valp NISSE och extramatte Suz', Domaren, BIS Valp LINN och matte Wiviann.
Hej!
Jag heter Ming-Bear Still Loving You, kallas för "Holger".
Jag blev näst bäst av hanvalparna 6 - 9 månader, Bästa Hanvalp 2.
Min matte heter Pia Dingsten.
Här är matte och jag. Jag kollar om killen som slog mig är så där snygg.
Min matte säger att jag är snyggast av alla killar.

GRATTIS och Tack Wiviann, Suz'/Gittan och Pia för ni ställt ut era valpar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar